První kroky s online fakturačním systémem iFakturant

1

Začněte nastavením svého účtu

V záložce “Nastavení” si nejprve vyplňte své fakturační údaje a zvolte zda jste plátce DPH či nikoliv.
Při každé změně je třeba kliknout na tlačítko “Uložit”.

Logo ani podpis nejsou na faktuře povinnou položkou, přesto si je zde můžete nahrát a Vaše doklady získají osobitý vzhled.

V platebních údajích si kromě čísla účtu můžete zvolit výchozí způsob platby i dobu splatnosti.

2

Nastavení emailů

V nastavení e-mailů lze jednoduše upravit text, který bude automaticky odesílán s fakturou, upomínkou či poděkováním Vašim zákazníkům.

Pokud máte svého účetního, doplňte do pole “Email účetního” jeho e-mail a každá faktura se při odeslání doručí rovnou i jemu.

3

Vystavování faktur

Nyní již můžete vystavovat nové faktury kliknutím na tlačítko “Vytvořit fakturu”.

Pokud nevyberete odběratele z adresáře, nově zadaný odběratel se uloží pro příští použití automaticky.

Jestliže si naplníte ceník položkami budou se Vám okamžitě nabízet, jakmile začnete na faktuře toto pole vyplňovat, pak už jen stačí kliknout na “Použít položku z ceníku”.

Chcete-li zákazníkovi dát slevu, klikněte na “Přidat slevu z faktury” a všechny dosud zadané částky se poníží o vyplněné procento. Na následně přidané položky se již sleva nepromítne, lze vyúžít např. pro dopravu, na kterou slevu poskytnout nechcete.

4

Odeslání faktur

Kliknutím na tlačítko “Odeslat” je Vaše faktura připrvena na cestu k zákazníkovi, je zde možnost ještě upravit obsah e-mailu nebo rovnou potvrdit odeslání.

V případě potřeby můžete po rozliknutí políčka “Další” v náhledu faktury vytvořit “Opravný daňový doklad” nebo doklad jednoduše “Duplikovat”.

Najdete zde i možnosti jako “Odeslat upomínku” a doklad trvale “Smazat”.

Jan Weber +420 604 140 883

Přemysl Diviš +420 774 343 086

 

© iFakturant, s.r.o. 2015   www.ifakturant.cz  Obchodní podmínky